JAK TO DOKŁADNIE WYGLĄDA?
👉Efekty pracy będą pokazywane przez Was podczas lekcji (niewliczanej w czas projektu).
👉Czas prezentacji 10 minut na każdą grupę.
- Podzielcie się na grupy maksymalnie 4 osobowe.
👉Ustalcie podział pracy np. kto opracowuje szatę graficzną, kto zajmuje się tekstami, kto przygotowaniem prezentacji. Możecie także ustalić inny podział pracy.
Pamiętajcie, że dobrze jest się wspierać w zespole!
- Zastanówcie się dobrze, jaki wiek wybieracie i w jaką trasę się udacie.
👉Czy zwiedzicie tylko jeden kraj, może Włochy albo Francję? Czy może Waszym celem będzie zobaczenie największym miast - Londyn, Paryż, Wenecja a może miasta hanzeatyckie - Antwerpia, Amsterdam? A może najbardziej fascynuje Was Polska z tamtego okresu.
👉Istotnym elementem będzie czas - możecie podróżować po gruzach Imperium Rzymskiego pod koniec wieku V, ale i w czasie przełomowym - wieku XV - będącym już jedną nogą w nowej epoce.
- Przy wyszukiwaniu informacji pomocne mogą być strony, które podane są w źródłach. Możecie też poszukać innych źródeł informacji np. mogą być to encyklopedie, przewodniki, inne strony internetowe.
- Pomyślcie najpierw, w jaki sposób zaprezentujecie relacje z podóży - prezentacja, film, czy komiks - dostosujcie zbieranie materiałów, szczególnie ikonograficznych, do wybranego narzędzia.
- Przy tworzeniu prezentacji dbajcie nie tylko o poprawność merytoryczną, ale także ortograficzną i stylistyczną. Pamiętajcie również, że musicie zadbać o walory estetyczne Waszej pracy.
❗❗❗
- Nie zapomnijcie o podpisaniu swojej grupy oraz podaniu źródeł, z jakich korzystaliście.
❗❗❗
- Ważnym elementem będą prawa autorskie - jeśli korzystacie z zasobów internetowych, to wykorzystujcie grafiki na licencji Creative Commons i zawsze podawajcie link.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz